جاذبه های گردشگری آنتالیا
نوشته شده توسط : niknam

پارک یوروک کمر آنتالیا

پارک یوروک کمر آنتالیا پارکی زیبا و روستایی می باشد. اهالی این منطقه به صورت سنتی زندگی کرده اند و اکثراً در حرفه های سنتی نیز مشغول به کارهستند. درختان و بوته های سرسبز و زیبا و همچنین فرهنگ کوچ نشینان ترک جلوه خاصی به پارک یوروک آنتالیا داده است و توجه زیادی از توریست های تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. همچنین گردشگران تور آنتالیا نیز می توانند لباس های کوچ نشینان را بپوشند و از غذاهای سنتی ترکی نیز لذت ببرند.

جهت رزرو و خریدتور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در منطقه کالکاپیسی آنتالیا و در قرن 18 ساخته شد. نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر اطراف آن قرار گرفته است و داخل آن را با آیه های قرآنی مزین گردیده شده است. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا دیدن این مسجد در برنامه سفرشان قرار دارد.

MoradpashaMosque2.JPG

 

غار بلدیبی آنتالیا

قبل از هرچیزی بهتره بدونین ناحیه بلدیبی در ۳۸ کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و ۱۵ کیلومتری شهر کمر واقع شده و از تفریح گاه های آنتالیا به آمار میاد و در طول سنه میزبان آمار زیادی از گردشگران تور آنتالیا است .ناحیه بلدیبی مناظر کوهستانی و طبیعی زیبایی داره و پر از درخت های نارنج و کاج هستش این طبیعت برای اکثر مردم دلچسبه خصوصا واسه افرادی که پیاده روی تو طبیعت رو خیلی می پسندند .

غار بلدیبی که در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی آنتالیا و ۱۹ کیلومتری کمر و بین شهر کمر و آنتالیا و در نزدیکی تونل camdag قرار گرفته و یکی از جذابترین دیدنی های آنتالیا می باشد . درون این غار آنتالیا آثار متعلق به دوراق ماقبل تاریخ بدست اومده . غار بلدیبی در کنار دریا و در ارتفاع ۲۵ متری قرار داره . درون حفاری های اتمام شده در غار بلدیبی آلت سنگ چخماق متعلق به دوره پارینه سنگی پیدا شده وانگهی نقاشی انسان شماتیک ، الهه والده ، بز و آهو و بر روی بارو غار کشیده شده و رنگ آمیزی شده . غار بلدیبی د رواقع یک سایت باستان شناسیه که در تمام ایام سنه به روی ملت بازه .گردشگران تور آنتالیا حتما از این جاذبه دنج لذت ببرید.

gharbalidibi.jpg

gharbalidibi1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

 

تور آنتالیا نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: